In 2011, na de ontdekking dat ik al 30 jaar ziek bleek te zijn, besloot ik na een lang revalidatietraject dat ik een voettocht naar Rome ging maken. In 2012 was het zover en ging ik vol goede moed op stap. In Italië werd ik echter overvallen door de heetste zomer ooit en dat was, helaas, de reden om terug te gaan naar de andere kant van de Alpen. De poging om van Keulen naar huis te lopen, strandde vanwege een zware ontsteking aan beide hakken.
Het is nu 2013 en ik zal onder ogen moeten zien dat de kans dat ik ooit lopend Rome zal bereiken niet erg groot is. Om toch op eigen kracht in Rome aan te komen, ben ik van plan als niet-fietser op de fiets die kant op te gaan.
Ik sta open voor alle tips en trucs die mijn tocht tot een goed einde kunnen brengen, dus laat vooral een reactie achter.

dinsdag 24 juli 2012

Een tussendoortje

Nu ik even voor een weekje beschikking heb over internet, kan ik mooi van de gelegenheid gebruik maken om jullie te bedanken voor de opbeurende en meelevende reacties. Ik krijg ze via Man door of via een snelle blik als ik ergens onderweg op internet kan.
Het doet me enorm veel dat iedereen zo met mij meeleeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten